İLETİŞİM

  • Mesele ile nasıl iletişime geçeceğim?

Bize her zaman [email protected] mail adresinden ulaşabilirsiniz, ekibimiz en kısa zamanda mesajınıza geri dönecektir. Eğer telefonu tercih ederseniz, hafta içi 09:00 ile 18:00 arasında +90 216 4620470 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.



HESAP BİLGİLERİ

  • Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Üye girişi yapılan panelde ''Şifremi unuttum'' linkine tıkladığınızda, e-mail adresinize yeni bir şifre gönderilecektir.

  • Kupon kodumu nerede ve nasıl kullanabilirim?

Kupon kodlarınızı siparişlerinizi tamamlayıp, ödeme işlemine geçtiğinizde kullanabilirsiniz. 



SİPARİŞLER

  • Siparişlerim ile ilgili bilgiyi nasıl alabilirim?

Siparişleriniz ile ilgili bilgileri müşteri panelinizden takip edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olduğunda ise [email protected] adresine başvurabilir veya +90 216 4620470 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  • Kabul ettiğiniz ödeme şekilleri nelerdir?

PayU’nun uluslararası güvenlik standartlarına (PCI, DSS ve SSL sertifikası) ve filtrelerine sahip ödeme sayfası sayesinde; 7 farklı banka kartının (Bonus, World, Axess, Maximum, CardFinans, AsyaCard ve Paraf) taksit ve puan avantajlarından yararlanarak kredi kartlarınızı güvenle kullanabilirsiniz.

  • Verdiğim siparişi değiştirebilir miyim?

Verdiğiniz siparişe ait ürünler kargolanmamış durumda ise siparişinizi değiştirebilirsiniz. Teslimatı yapılan ürün değiştirilemez, sadece iade kabul edilir.

  • Kredi kartı bilgilerimi yazmak ne kadar güvenli?

Mesele.com.tr 'de gerekli tüm güvenlik önlemleri alınmıştır. SSL güvenlik ve Fraud önleme hizmetleri ile kişisel bilgileriniz güvende olacaktır.
Ödeme sistemi olarak kullandığımız, 4 kıtada 100 binden fazla üye iş yeri ile çalışan PayU; PCI DSS Level 1 ve SSL sertifikalarına sahip ödeme sayfalarıyla, ödeme aşamasında sizlerin güvenliğini sağlamak için geliştirilen 100'ü aşkın sahtecilik (Fraud) filtresiyle, risk ve olası kayıplarınızı minimum düzeyde tutar. Ayrıca PayU sistemine üye olmanız da gerekmiyor, alışverişiniz esnasında ve sonrasında kart bilgileriniz kesinlikle tutulmuyor.

  • Hediye paketi yapıyor musunuz?

Tüm Mesele ürünleri; sembolü, anlamı ve üretim hikayesini anlatan kartlarıyla beraber kendilerine ait özel tasarlanmış ambalajlara sahiptir. Ama biz bununla yetinmiyor: Paketlerinin bozulmaması için onları sarıp sarmalayıp başka kutulara koyuyor, içine sürpriz hediyeler, kartlar ve kuponlar ekliyor, sevgimizi de katarak bir daha paketliyoruz. Çünkü siparişiniz elinize geçtiğinde, kargodan enkaz halinde çıkan ezilmiş bir ürün yerine her detayıyla size mutlu edecek bir hediyeyle karşılaşmanızı istiyoruz. Özetle hediye paketi konusunda rakip tanımıyoruz, beğeneceğinize garanti veriyoruz.

  • Siparişim hesabımdan hangi para birimi ile çekilecektir?

Global gönderim hizmeti sunan Mesele.com.tr, siz müşterilerimizin tercihine göre TL, DOLAR ve EURO para birimlerinden istediğiniz birimi desteklemektedir.



KARGO

  • Kargomun yola çıktığına dair e-mail aldım, fakat ürünüm daha gelmedi. Ne yapmalıyım?

Biliyorsunuz, kargo firmaları çok sıkıntılı hizmet veriyorlar. Biz kargonuzu sizin yerinize takip ediyor, elinize ulaştığından emin oluncaya kadar da takibi sürdürüyoruz. Bu konuda bizimle  [email protected]  adresinden veya +90 216 4620470 numaralı telefondan dilediğiniz zaman irtibat geçebilirsiniz.

  • Ürünlere ait kargo teslim süreleri nasıl belirleniyor?

Biz satın aldığınız ürünü 1-3 iş günü içinde kargo firmalarına teslim ediyoruz. Çalıştığımız firmaların ise teslimat süreleri şöyle:
Yurt içinde Yurtiçi Kargo: Ortalama kargo teslim süresi şehir içi 1, şehirler arası 2-4 iş günüdür.
Yurt dışında PTT Kargo: Teslim süresi, ülkelere göre farklılık göstermektedir.

  • Siparişim geç kaldı, ne yapmalıyım?

Teslim tarihi geçmiş olan siparişleriniz için [email protected] adresine başvurabilir veya +90 216 4620470 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  • Hangi ülkelere kargo gönderimi yapıyorsunuz?

Mesele.com.tr tüm dünyaya gönderim hizmeti sunmaktadır. Adres bilgileri kısmından hangi ülkelere teslimat yaptığımızı detaylı olarak inceleyebilirsiniz.

  • Her ürün her ülkeye gönderiliyor mu?

Mesele.com.tr’deki tüm ürünler tüm dünyaya gönderilmektedir.

  • Kargo ücreti neye göre belirleniyor?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarının listelerine ve ürünlerin kg/desi hesaplarına göre sistem otomatik olarak kargo ücretini hesaplamaktadır.

  • Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

Yurt içi gönderimlerde Yurtiçi Kargo ile çalışan firmamız, yurt dışı gönderimlerde ise PTT Kargo’dan hizmet almaktadır.

  • Kargomun takibini nasıl yapacağım?

Biz sizin yerinize yapacağız, siz yorulmayın.



İADE VE DEĞİŞİMLER

Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız önem taşımaktadır. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak, kargo şirketi tarafından bize iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir.

Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı hasara uğramış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Müşteri ürünü teslim aldığı andaki haliyle iade etmekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.

  • Gelen ürünler ile verdiğim sipariş aynı değil, ne yapmalıyım?

Mesele ürünleri doğal malzemelerden, eski üretim teknikleri ile el yapımı olarak tek tek üretilmektedir; üretimlerde belirli bir standart dahilinde sürekliliğe ve kaliteye dikkat etsek de özellikle renk, ebat ve doku fotoğrafını çektiğimiz ürün; grubundan farklılık gösterebilir. Elinize geçen ürün çoğu zaman tektir. Biz bu durumun ürünlerimize özellik kattığını düşünsek de; eğer siz böyle düşünmüyorsanız, [email protected] adresine başvurabilir veya +90 216 4620470 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  • Satın aldığım ürünü geri vermek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Mesele için öncelik müşteri memnuniyetidir.
Tüketicinin 'Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı' kapsamında 15 iş günü içerisinde yasal iade hakkı bulunmaktadır.
Ürünün iadesi ya da değişiminin gerçekleştirilebilmesi için; tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Aksi takdirde iade ya da değiştirme talebiniz kabul edilmeyecektir.


  • Satın aldığım ürünleri değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Teslimatı gerçekleşmiş ürünlerin değişimini yapamamaktayız. 15 gün cayma hakkınızı kullanıp ürünleri iade edebilirsiniz.

  • Aldığım ürün hasarlı / arızalı çıktı. Ne yapmalıyım?

Eğer Mesele.com.tr’den satın aldığınız ürün hasarlı veya arızalı ise 15 gün içinde iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz. Hasarlı ürünlerinizi karşı ödemeli olarak kargolayabilirsiniz.